Autor: 021.rs

Novi Sad
28.03.2019.
10:05 > 11:15
Rekonstrukcija Sentandrejskog mosta trebalo bi uskoro da bude gotova, jer se upravo sprema njegovo asfaltiranje.
  • Mr M

    30.03.2019 07:09
    Ne znam samo sta ce kada sa te 4 trake dodju do autoputa. Tamo nema mesta za petlju posto i sa strane prema Rodicu postoji Temerinska petlja od koje nema.mesta za jos jednu petlju. Jedina korist ce biti brzi protok pod uslovom da stoka ne parkira u levu traku sa sva cetiri zmigavca
  • Ljubiša

    29.03.2019 15:10
    Aprilili
    Zašto samo april u Beogradu pa može i u N. Sadu
  • Rape

    28.03.2019 23:41
    A ostatak puta koji se nadovezuje na put? Hahahaha... kakvi šibicari.
  • dobitan

    28.03.2019 19:40
    most
    Logično je bilo da se napravi novi,koji je u planu,a zatim rekonstrukcija starog.Ulazi se u začarani krug:dok se ne zavši novi stari će biti zreo za novu rekonstrukciju i obrnuto.Važno je da ćer uvek biti posla...
  • Bill

    28.03.2019 19:07
    Alo bre! Most je apsolutno nevažan. Važna je samo traka (vrpca) za presecanje i slikanje.
    Prema tome, ko će traku da preseče? Koliko samoorganizovanih autobusa dolazi na svečano otvaranje?
    Da. I kada ono dolazi putujuće pozorište SNS u Novi Sad? E, tada se imost otvara. Bio gotov, ili ne!
    Pa će biti odmah i testiran prolaskom autobusa po povratku nabeđenih "novosađana" u mesta boravka, po severnom delu Bačke.
    I tišina tamo!
  • Red Rabitt

    28.03.2019 18:18
    6 mesec / 9 meseci / 12 meseci
    29 april
    Nece biti iispostovan ni taj rok
    Alo bre i vi da napravite dva mosta na Dunavu ...
  • Tako je

    28.03.2019 16:30
    @Srafciger
    U pravu ste, svi znamo da je pravljenje potpuno novog mosta daleko jeftinije i jednostavnije od rekonstrukcije postojećeg.
  • MilAn

    28.03.2019 15:58
    To je totalno horor.Nisu završili komplet ogradu,na mostu su zamenili a pre i posle mosta ostala stara kriva ograda.
    I sada kada otvore za nedelju dana će zatvoriti opet jednu traku i i dalje prapravljati to što su uradili
  • yolo

    28.03.2019 15:37
    U međuvremenu, Temerinski most će se sam srušiti...
  • Marko

    28.03.2019 15:14
    Vučić kaže
    Aprililililili drugi april
  • ex Pezos

    28.03.2019 15:02
    STECENA NAVIKA !
    Plasim se da ce , obzirom koliko je trajala rekonstrukcija , reparacija ili kako je vec nazivate , vozaci GSPa zbog stecene navike , po inerciji skretati levo kod mlekare , taman da sutra bude otvoren .
    Nisam mlad , anisam nesto ni mator , ali mislim da "otvaranje" novog necu ni docekati.
  • Sale NS

    28.03.2019 14:50
    Pusta želja
    Znači, zajedno sa tunelom kroz FG, čestitamo idejnim tvorcima i utaljenim graditeljima!
  • mjaukalo

    28.03.2019 14:34
    U medjuvremenu
    U medjuvremenu u paralelnom univerzumu u Kini grade nove mostove za 43 sata - 24 sata za rusenje starog + 19 sati za izgradnju novog
  • SanFr

    28.03.2019 14:27
    Ovo ja zovem izgradnjom mosta : https://youtu.be/GDUIYZKlknk
  • Stevica

    28.03.2019 13:46
    Samo
    Samo da ne bude 10 aprila !
  • Grbavi domar

    28.03.2019 13:12
    "Đe je ba ono zapelo?"
    Sve ovo me podseti na onaj skeč iz Top Liste Nadrealista o fabrici koja proizvodi unosnu robu - "Ništa", koja se proizvodi od uvoznih sirovina "Nema ničega" i "Đe je ba ono nestalo", pribavljenih po ispodtržišnim cenama.
    Drugim rečima, ne gradite tog blizanca jer nemamo dva života, a ako se to već ne može izbeći, onda da kompromisno ('u sporazumu sa narodom!'), radove na paralelnom mostu ceremonijalno otvori lično Dr. Nele Karajlić sa umetnutim, lažnim brkovima pod nosem.
  • Optimista

    28.03.2019 12:58
    Realost
    Što jednostavno, kada može komplikovano.
    Sada su u trendu novi načini gradnje: prvo rekonstrukcija sa prekidom saobraćaja, pa onda izgradnja novog. Tako je za ovaj most, a tako je i za prugu Novi Sad Beograd. Prvo ukloniti staru prugu pa izgraditi novu, a onda praviti drugi kolosek. Umesto da se izgradi novi kolosek pa onda rekonstruiše stari. Za most se zna da će biti uskoro gotov, a pruga će gledajući sadašnju dinamiku možda biti izgradjena do kraja ovog veka. Verovatno tako mora da se gradi jer sadašnja tehnologija, "stručni kadrovi" i oprema ne dozvoljavaju drugačije. Sada imamo "pametne" mašine a nekada se gradilo sa volovima. Volovi davne (1881-1883) nisu znali da prugu od Subotice do Zemuna zajedno sa mostom kod Novog Sada na Dunavu, tunelom ispod Petrovaradinske tvrđave, tunelom kod Čortanovaca i svim željezničkim stanicama nisu smeli da naprave za dve godine.
  • Sloba53

    28.03.2019 12:30
    Hong kong
    Kompletna oprema za najveći aerodrom na svetu HK je preneta i ugrađena za 7 SATI ! A mi se čudimo zašto ovako loše živomo ! Evo zašto.
  • Mare

    28.03.2019 12:09
    A put
    A put? Jel vi znate da je 15.marta istekao rok za Sentandrejski put od Primorske do Velebitske. Rok je bio 210 dana. I? Sta sada? Koji je sada rok? Molim vas proverite to?
  • DEDEMOGA

    28.03.2019 12:08
    GARANT U PETAK 12
    Živi bili pa videli!
  • student

    28.03.2019 12:05
    U medjuvremenu u Kini : https://youtu.be/qy4Y94d4pQM
  • Čitalac

    28.03.2019 11:57
    Mislim da će most svečano biti otvoren 12. aprila, kada ce "novosađani" iz raznih krajeva Srbije doputovati na ekskurziju u Novi Sad...
  • комша

    28.03.2019 11:44
    Замислите ви те дилетанте који кажу да ће санирати мост 6 месеци, а онда кажу јао па мора дуже, дупло дуже! Еј да омашиш рок 100%! Најгоре од свега што треба да граде мост близанац поред овог. Па то има да траје као градња новог железничког моста.
  • Lala

    28.03.2019 11:40
    Sigurno neka novosnovana firma otvorena od clanova ove bande po mnogostruko uvecanim cenama uzima kes sve ovo vreme!
    Covece kool'ko bi im trebalo da naprave nov?!
  • Misko

    28.03.2019 11:07
    preko mosta u nedodjiju
    Rekonstrukcija Sentandrejskog puta jos nije gotovo,tako da preko mosta saobracaj kao i put vode u nedodjiju do daljeg.
    Bahato i neorganizovano vodjenje radova od strane izvodjaca i nadzora a mi samo gledamo kako nas magarce za nase novce,dokle vise?
  • aero casper

    28.03.2019 11:06
    bitno da se dobro uradi
    naravno da je most platio danak ne održavanju od strane prethonde vlasti, i sada neko dođe da popravi i vidi šta su oni prethodni samo prekrečili... Sada se most radi tako da rekonstrukcija bude valjana i da nas taj most služi još dugo vremena... Hvala vrednim radnicima koji vredno ćute i rade...

    totalno mi se sviđa ovo da zvučim kao bot, odmah se i osećam bolje... ma bre majku vam vašu, godinu dana radite sređivanje mosta, nemoj slučajno radite u 2 smene, gomila radova je mogla da se radi u relativnoj tišini... i ko će meni da plati 10 radnih dana koje sam izgubio dok sam čekao na vaše zaje***nje dok se igrate mostogradnje? da, da, po pola sata dnevno u svakom pravcu, ko će da plati za dodatno gorivo koje sam potrošio, za amortizaciju jer sam morao "obilaznicom" da idem, ne daj bože da se neko zeznuo i sredio bar malo proširio primorsku i zakrpio rupe... pa da se lakše ide... dođete mi i levu sponu prednjeg točka....

    japanci bi ovo odradili za mesec dana najkasnije, i to ne zato što imaju para, već zato što se organizuju i sramota je da se krade tuđe vreme, pare i ostalo...
  • spoiler

    28.03.2019 10:46
    Kakva mocna mehanizacija .
  • konj

    28.03.2019 10:34
    pišanje po narodu
    Kakva smo mi sprdnja od države, čuj 380 dana, jebote kao da su Golden gejt pravili.....nema, naprednjaci satiru do grla!!!
  • Nišlija

    28.03.2019 10:28
    Konačno!
  • Srafciger

    28.03.2019 10:26
    Bilo bi bas cudno da su prvo izgradili novi most, prebacili saobracaj na njega i potom rekonstruisali stari. To uopste ne bi bilo logicno.

Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.

Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.

Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.

Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.

Napiši komentar


Preostalo 1500 karaktera

* Ova polja su obavezna